Wednesday 30 November 2011

TAHNIAH!! KHAIRUL FAHMI CHE MAT, NORSHAHRUL IDLAN TALAHA, SAFIQ RAHIM & WAN ZACK HAIKAL

Assalamualaikum,
        Sekalung tahniah diucapkan buat Khairul Fahmi Che Mat, Norshahrul Idlan Talaha, Safiq Rahim dan Wan Zack Haikal di atas anugerah yang diterima.
         Khairul Fahmi Che Mat telah berjaya mendapat anugerah penjaga gol terbaik. Anugerah tersebut memang sesuai dengan prestasi yang telah ditunjukkan oleh Khairul Fahmi Che Mat. Beliau memang layak untuk mendapat anugerah tersebut.
       Manakala, Safiq Rahim pula telah mendapat anugerah midfield / pemain tengah terbaik. Beliau juga memang layak untuk mendapat anugerah tersebut setelah menunjukkan prestasi yang baik di dalam semua perlawanan.
       Kemudian, Wan Zack Haikal yang mendapat anugerah pemain harapan. Setelah permainan yang baik ditunjukkan, kini masanya telah tiba untuk mendapat hasil daripada kerja keras beliau.
       Akhir sekali, tahniah buat pemain Kelantan, orshahrul Idlan Talaha yang mendapat anugerah pemain terbaik / SUPERMOKH. Permainan beliauyang cukup baik dan jaringan gol yang banyak dan cantik telah melayakkan NorShahrul atau Mat Yo untuk mendapat gelaran SUPERMOKH ini. Sememangnya beliau layak untuk mendapat anugerah tersebut.
      Tahniah kepada keempat-empat pemain. Diharapkan di sini, pemain-pemain tersebut, dapat meningkatkan lagi prestasi mereka dalam sukan bola sepak.



                                                          #TAHNIAH#

No comments: